وب‌ سایت چیست و چه کاربردی دارد؟
نوشته شده توسط : علی پور

به تیم صفحه ها در وب که وابسته به جای خاصی میباشند، سایت میگویند. سایت به مکانی در وب طراحی سایت در مشهد گفته می گردد که یک ورقه یا این که تعداد بیشتری از صفحه های را در خویش جا داده میباشد. محتویات سایت‌ها بر روی کامپیوتری به اسم سرور قرار میگیرد و گروه‌ای از سرورها کانال جهانی اینترنت را تشکیل می دهند.
سایت چه می باشد؟
تارنما چه است؟

در دنیای مجازی هم مانند دنیای حقیقی و واقعی هر سرور یا این که کامپیوتر برای اینکه از سایر کامپیوترها قابل شناسایی باشد، به وسیله یک شماره شناسنامه یا این که آی پی مشخص و معلوم می شود.

دامنه چه چیزی است ؟

دامنه یا این که دامین یا این که آی پی، برای نام نویسی وبسایت اختصاص داده می شود و هیچ دامینی را نمی‌قدرت مشابه به یکدیگر دانست. با آی پی از فی مابین میلیاردها تارنما اینترنتی، وبسایت شما در وب پیدا خواهد شد.

برای نام نویسی دامنه خویش میتوانید با موسسه دیاکو تماس حاصل نمایید.

هاست چه می باشد؟

هاست در اصطلاح به سرور یا این که کامپیوتری گفته می‌گردد که ذخیره مراقبت پوشه‌های تارنما شمارا اعمال میدهد. این پوشه‌ها میتواند صفحه های اینترنت، عکس‌ها، پوشه‌های css و جاوا اسکریپت باشد.

ظواهر یک وب سایت عالی به چه شکل می بایست باشد؟

هنگامی که کسی وارد وب سایت شما می‌گردد اولی موضوعی که لحاظ او‌را جلب نماید صورت ظاهری وب سایت شماست. یک وب سایت عالی بایستی دارنده هارمونی در رنگ‌ها و گونه های تیتر خوان، دسترسی شل به مجموع محتواها و گرافیک بهتر باشد.

به کار گیری از فونت‌های مطلوب و عدم به کارگیری از فونت‌های غیر بدیهی و نامربوط به ظاهر وبسایت تأثیر بسزایی داراست. رنگهایی با کنتراست ذیل تحت عنوان دورنما برای وبسایت پیشنهاد نمیشود. وجود تصاویر با وسعت معدود و بسیار جالب می تواند حضور استفاده کننده را برای کاوش در تارنما شما بالا غالب شود.

همینطور لوگوی شما معرفی وب سایت شما میباشد. وب سایت فارغ از لوگو مضمون‌ ندارد چون لوگو تحت عنوان آدرس از تارنما شما در تمامی جا خواهد بود. لوگوی پباده سازی گردیده برای شما دارنده یک توشه معنایی خاص با مسئله تارنما شما میباشد. در ساخت وب سایت می بایست از گرافیک مطلوب به کارگیری کرده و گرافیک تارنما نباید از رنگهای جنجال و زننده استفاده نمود. رنگ بک گراند یا این که دور نما می بایست با رنگ متن به طور کاملً در تضاد و مغایرت باشد





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: